Bir Ay İçin Yemekten Para Kazanın

Bu, Les O'Dell'den başka bir konuk gönderiydi. tüm ay. Şahsen, birkaç gün sonra başarısız olurdum, bu yüzden çaba için ona destek verdim. Okumanın tadını çıkarın ve umarım bu para biriktirmek için en iyi yolunuz olacaktır! Bir burger almak üzereyim…

Yemeğin Gerçeklerine Bakın

Bazen, karım çok zor bir fikir geldi. Hayatımızdaki bazı gerçeklerden kaynaklanıyordu.

BİLGİ: İkimiz de daha besleyici yemekler, daha az abur cubur ve daha fazla egzersizle bedenlerimize daha iyi davranmamız için bilinçli bir karar verdik.

BİLGİ: Borcunu düşürmeye çalışıyoruz ve gayretle bütçelendiriyor ve bütçede kalıyoruz.

BİLGİ: Para harcadığımızı görmek, restoran kürsüsünü aşağıya çekmek gibi bir şeydi: McDonald's, Applebee's, Moe'nın, McDonald'sın tekrarı, Wendy's, McDonald's, iyi fikir.

BİLGİ: Her şey, biz bir restoranda haftada bir kahvaltı, haftada birkaç kez fast-food öğle yemeği kapma ve iki veya üç kez daha akşam yemeği yiyorduk. Bu deliydi.

Karar

Böylece, bütün bir ay boyunca yemek yemediğimize yemin ettik. 31 günlük bir ay. Karar, hiçbir lokanta değil, büyük bir kola için gece geç saatlerde yolculuk yapmıyor, öğleden sonra dondurması atıştırması yok, bir satış makinesinden tek bir satın alma bile yapılmadı.

Tam bir yaşam tarzı değişikliği oldu.

Çabuk, birkaç şey belli oldu. İlk olarak, aldığımız yiyecekleri gerçekten yemek zorundaydık. İkincisi, yemeklerimizi planlamak zorundaydık. Bu, “her şey donmuş, hadi dışarı çıkalım” demek yerine, dondurucudan öğelerin çözülmesi anlamına geliyordu. Üçüncüsü, ve belki de en önemlisi, bir karar vermekten ve ona bağlı kalmadan gelen bir kişisel disiplini keşfettik.

Şaşırtıcı bir şekilde, ara sıra zorlamalara ve pizza sipariş etme ya da Snickers için bazı para alışverişi yapma isteklerine rağmen, hiçbir zaman giremedik. Başardık ve sonuçlar inanılmazdı.

Sonuçlar

Ayın ortasında, kararlarımızın kazanmamıza neden olduğunu anladık, ama bu iyi bir şey. Ev yapımı yemekler için bir değer kazandık ve daha da iyisi, bütçemizde oda kazandık. Malzemeler aldık ve evde bir şeyler yaparsak, bir yemek için harcadığımız 40 $ 'lık bir miktar ödeyebiliriz.

Oh, biz de kaybettik. İkimiz de kilo verdik ... ay boyunca 10 pounddan fazla düştü. Planın sağlık ve mali yönünü fark ettiğimizde, bütçemizi bir diyete ve diyetlerimizi bütçeye ayırdık.

Karımın kredisine, her cuma gelecek hafta yemeklerini planladı. Cumartesi günü markete bir gezi yaptık ve sadece menüdeki eşyaları aldık. Her sabah akşam yemeği için gerekli olan yiyeceklerin çözüldüğünden ve akşam aktivitelerinin planlandığı günlerde emin olacağından emin olduk. Planın, ne zaman hazır olacağımıza dair hızlı ve kolay bir şey ya da yavaş pişirici bir yemek istediğini belirtti. .

Gerçekten garipti. Bir planımız olduğu için, hafta boyunca mağazaya gezi yapmamız gerekmiyordu. Ne yediğimizi yedik ve sadece yemek için planladığımız şeyi aldık. Tabii ki, bazı (sağlıklı) aperatifler için planladık, bu yüzden hataya yer yoktu. Kilerimizdeki yiyeceklerin seviyesini seyrederek, haftasonu ve çöp günlerinde buzdolabında azalma yaşadığım için hayrete düşmüştüm, hiç yemek yemediğimiz zaman aşımına uğramış yiyecekler atmak zorunda değildim.

Ayın sonunda ikimiz de kilo verdik, daha iyi hissettik ve bütçemiz daha sağlıklıydı. İlginçtir, restoran yemek bile artık çekici gelmiyordu. Bazı fast food restoranlarının, sık ziyaretlerimizi durdurduğumuzdan beri ekonomik zor zamanlardan geçtiğine eminim.

Ayın geçmesinden bir hafta sonra, sonunda yemek için dışarı çıktık. Biliyor musun? Bu bir hayal kırıklığıydı. Sanırım evde birşeyler olurdu.

Les O'Dell, Carbondale, Ill'de yaşayan bir serbest yazardır. Eserleri bir dizi gazete, dergi, yayın ve web sitesinde görülebilir. Popüler “O Said, O Said” gazetesinin köşe yazarıdır. İnternette www.lesodell.net adresinde bulunabilir. Les LPL Financial tarafından bağlı veya onaylanmamıştır.

Videoyu izle: PARA İÇİN YAP # 1. 100 TL İÇİN DENİZE ATLADI !!

Popüler Mesajlar

Kategori Maliye, Sonraki Makale

" width="370" height="280" alt="Paradan Tasarruf Sağlayan Basit Ev İyileştirmeleri"/>

Paradan Tasarruf Sağlayan Basit Ev İyileştirmeleri

Fotoğraf kredisi: MaggieMcMagMag Ev geliştirme dünyasında, tüm yükseltmeler eşit olarak oluşturulmaz. Evinizin cazibesini kişisel zevkiniz için geliştirmenin birçok yolu varken, para kazanabilmeniz için iyileştirmeler yapmanın daha da fazla yolu vardır. Hızlı, kolay düzeltmelerden daha büyük bir yatırım gerektiren daha ayrıntılı değişikliklere kadar, aşağıdaki fikirlerin tümü size konut masraflarınız için tasarruf sağlayacaktır.
Görüş Bürosu İncelemesi
Maliye

Anket siteleri, insanların kendi evlerinin rahatlığında para kazanmanın en popüler yollarından biri haline gelmiştir. Bu anket programlarının ardındaki fikir basittir. Binlerce şirket müşterisinden ve hedef kitlesinden fikir almak istiyor ve bunu yapmanın en iyi yolu internet. Şirketler ve tüketiciler arasındaki uçurumu kapatmak için, anket panelleri olarak düzinelerce ve onlarca web sitesi oluşturuldu ve bu siteler tüketicileri anketlere bağlamaya yardımcı oldu.
Ev Zavallı Olmanın Önlenmesi
Maliye

2006-2007'deki konut balonu patladığında ve konut değerleri 2012'de daha da düşük seviyelere ulaştığında, Amerika'nın ev sahiplerinin cüzdanları üzerindeki etkisi büyük bir zaman oldu. Evin hacizleri 2005'te yaklaşık 885.000 iken, U.'nun ABD'nin zaman çizelgesine göre yaklaşık% 42'lik bir artışla 1.259.000'e ulaştı.
Daha İyi Para Alışkanlıkları Yapmanın Rutinine Girmenin 5 Yolu
Maliye

Herkes para yönetimi uzmanı olmak istiyor. Sonuçta, kim para stresiyle uğraşmayı gerçekten seviyor? Bu yolculuğun ilk adımı, bu makaleyi okuyorsanız, muhtemelen bir değişiklik yapmanız gereken bir değişiklik yapmanız gerektiğini farketmektir. Ardından, kendinizi yeni alışkanlıklarınıza eğitmeniz gerekir. Bir gecede gerçekleşmez ve vagonu bir iki kez düşürseniz bile çok fazla bağlılık gerektirir.